Tiny Kaoani

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Miitti

Heippa!

 Kuten varmaankin otsikosta jo ymmärsit, että kysessä olisi miitti postaus. Olin tänään siis Helsingin miitissä, ja haluaisin kiittää kaikkia siellä olleita, aivan mahtavasta miitistä! Kiitos ~
Haluaisin nyt jo etukäteen pyytää anteeksi huonolaatuisia kuvia, ja mun mahtavia suttaksia, ettei kenenkään kasvot näkyisi! Miitissä ollet, voivat ilmoittaa, jos haluavat jonkun kuvan (oman nukkensa, tai jos minulta on epähuomiossa jäänyt jotain suttaamatta) pois. Nukkejen nimiäkin voi toki kertoa, sillä minä harvapää tuskin muistan puoliakaan, vaikka minulle olisi ne kirjoitettu ylöskin. :D

Mutta nyt niihin kuviin. :)

 :3
 Tää oli niin ihana. Nimi oli Aoi ? kai


 Muistaakseni tää oli Irina ? Korjatkaa, jos meni väärin.
 Miitin toinen mami, jonka nimeä en muista.
 Ja arvatkaa meninkö yhtään sekaisin, kun näin että jollain oli Tokidoki.

 Miitin ainoa little. Oli järkyttävää nähdä kuinka pieniä ne tosiaan oli.

 Kokoro :3
 Sylvian Disneyn näkemistä odotin ehkä kaikista eniten.





 Jade
 Paperi lintu hörsöttimiää!!
 Mä en jotenkaan voinu vastustaa tätä

 Tää oli niin söpö!
 Ja Samantha rupes juopottelemaan Soijalla.
 Kaljulaiset tai syöpäläiset, miten nyt itse haluaa sanoa.

 Tää oli ehkä maailman parhaita ryhmiksiä. Varsinkin toi Egypti Disney.

 Tuollaisen hameen ostin Samanthalle
Söpö sieni nun

Niin kiitos vielä kaikille siellä, oli aivan mahtavaa, enkä tule unohtamaan sitä koskaan!

Ja sit aattelin lisätä tähän loppuun kuvia joita otin eilen Saran kanssa. Jossakin vaiheessa meidän kaveri tuli myös siihen. :)

Ja anteeksi, että oon niin laiska, etten jaksa muokata kuvia, kun mun kone ei oikein nyt suostu muokkailemaan mitään kuvia.


 Nää näytti niin söpöltä, niin en voinu olla laittamatta.
 Hiukset tarkotuksella naaman edessä.




 Zayn

 Forever alone


Jade palleroinen. unu

Siinä ne oli, eikä mulla oikeastaan ole mitään lörpöttelyn aihetta enää, joten tää taitaapi loppua tähän.

Kommentteja?

Xoxo,

Sanni ja palleroiset.

5 kommenttia:

  1. Harmittaa ihan hirveesti ku en päässy ;___; lohduta mua ananas miittailija. eiku. No mut siis teil oli varmaan hauska miittelipiitteli. ;___; yhynyyh.

    Rosesareblackandwhite.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Miitti oli kyllä super hauska~ :D Kiitos sinullekkin miitistä :)

    pullipanotherdimension.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Vitsi kun lähin niin, etten päässy näkemään tota viimestä ja mahtavinta ryhmistä XD

    VastaaPoista
  4. 14 kuvan nukke on miun Itchigo ja 16 kuvan nukke on miun Mandi.
    Oli kiva miitti! sinä varsinkin olit niin mahtava kun menit naimisiinkin!

    (jos se siis olit sinä kyl mun muistaakseni...)

    VastaaPoista