Tiny Kaoani

tiistai 10. syyskuuta 2013

Draamis part 2

 Sam: Shadowkin katosi, minulla ei ole mitään tietoa missä olen.
Vaatteilleni kävi jotain. Minulla on kylmä, väsy ja pelottaa...
 Sam: Hetkonen! Minulla on puhelin laukussani!
 Sam: *kaivaa* Täällä sen pitäisi olla.
 Sam: Mitä! Toimi nyt! Täällä on pakko olla kenttää!
 Sam: Eieieieieiiiii!
 ...
 Ääni: Samanthaaa! Minä tuleen! Olen vieresssiiii...
Sam: Mitä?!
 Ääni: Minä lähestyyn!
Sam: Pahus! Tämäkin vielä! Pitihän se arvata, etten voisikaan luottaa Shadowin!
 Sam: Minun ei ole turvallista täällä.
 Sam: Hö?


 Sam: *lukee* 1. Hoitele se punapää. 2. Tuo hänet minulle ELÄVÄNÄ!
 Sam: En halua edes lukea enempää? Pipo?
 Sam: No ainakin se lämmittää.
 Sam: Ehkä voisin vähän tutkailla tätä...

 *riks*
Sam: *Säps*
 Sam: Mikä se oli?

 *Räsähdys*

 Sam: ouo
 Sam: Jätä mut rauhaan!!!
 SaM: Äää! Mikä se on! Sattuu!
 Sam: Lopeta!


?: Tehtävä suoritettu. Hänet on merkitty.

Hihiii!

Loppuun joitan random kuvia pikkuisista palleroista.









 Ystäväni ilmestyi jossain viaheessa pihalle.
 Täys kaato, ja Jade sai nauttia huomiosta yksin.








 Oon mä kyl aika proo tyyppi ku sain sen noi seisomaan.




Jos saisin viisi kommenttia? :)

xoxo,

Sanni ja palleroiset

2 kommenttia: