Tiny Kaoani

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

ennen syyslomaa

Heips väsäsin mun kaverin kaa teille aikas läpän kt:n, jossa nukkejen luonteet hieman muuttu, mut ei ne jää sillee. Olkaas hyvät.
 *Kauempaa kuuluu nahistelua*
 Sam: Musta tuntuu,  että mua pitäis kuvata, koska oon kaikista kaunein.
Jade: Pyh
 Jade: Mä oon kaikista kaunein, ja viehättävin, sä oot tollanen ruma kakka.
 Sam: Hah, sulla ei oo mitään varaa sanoo.
 Shadow: Huoh, miks ne ei ikinä lopeta.
 khihihii oon ylpee täst kuvast, hei se on otettu puhlimel. :3
Sam: Jade jos sä et nyt pidä sun muovi huulia kiinni, niin luut murtuu.
Jade: MUOVI?! T_T
 Shad: ...
 Sam: Hyujooo.
 Sam: ngh
vilauttelija 
 Sam: Njaaah!
Jade: Iääääh!
 sam&Jade: *Tappelua*



 Sanni: Tuota Shadow, kuvataan sua.

Eipä me sit kuvattukkaan Shadowta. xD



 Ja sit mä keksin sellasen hauskan leikin, et mun kaveri laitto nuken jonkinlaiseen asentoon ja mun piti toistaa se. älkää huomioiko mun naamaa.







Ja sit ylläripylläri....










.

























.



















SHADOWN OBITSU JA YLLÄRI NEITI SAAPUIVAT!!!!!!!!
Tosin tästä uudesta ylläritytöstä saatte tietää jouluna. Sori kuvien keltaisuudet, liika vähän valoa...







 sori salamat









Khihihiiii

3 kommenttia:

  1. Ihana Shad. :3 Mitä mä just äsken luin tosta kuvatarinasta? :DD Jadekin pääsi sitten mukaan. ;3 Miks mulla on aivan eri käsitys Jaden luonteesta? OnO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sara osaatko lukee? xD "Heips väsäsin mun kaverin kaa teille aikas läpän kt:n, _jossa nukkejen luonteet hieman muuttu, mut ei ne jää sillee_."

      Poista
  2. Kiva kuvatarina x3 Shad on nyt kyllä ihana ♥

    VastaaPoista